Balea after shave pflege-gel

June 04, 2016

Balea losion posle brijanja


Drage moje dame, posle toliko problema sa suvom i osetljivom kožom uspela sam da nađem proizvod koji mi odgovara. Lepo hidrira, neguje i umiruje kožu a meni je zaista to bilo potrebno. Zato nastavite da čitate post jer sam sve detaljno napisala o kojem proizvodu je reč.

Šta kaze proizvođač:

Idealan za osetljive delove kože, poput bikini zone i pazuha.
Ublažava crvenilo kože izazvano brijanjem. Sprečava nastajanje bubuljica od brijanja. Umiruje iritiranu kožu. Sadrži ši ulje iz orašastih plodova, pantenol i alantoin.
Dermatološki ispitano.


O proizvodu:

Dolazi u plastičnoj ambalaži od 150 ml sa plavim čepom.
After je vrlo malen i staje u dlan. Njegova tekstura je bele boje i više je vodenkast. Miriše na ši ulje koje i sadrži i vrlo je blag.

Sastav:
AQUA, GLYCERIN, ETHYLHEXYL, STEARATE, ISOPROPYL PALMITATE, DICAPRYLYL, ETHER, BUTYROSPERMUM PARKII OIL, PHENOXY ETHANOL, PANTHENOL, CARBOMER, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, ALLANTOIN, CAPRYLYL, GLYCOL, ACRYLATES/C10-30 ALKY ACPYLATE, CROSSPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, BENZYL ALCOHOL, CITRIC ACID.


Moje mišljenje:

Ovo je Balea lagan losion posle brijanja, sve što je rekao proizvođač i ispunjava. Ja ga nanosim posle brijanja u tankom sloju, na sva područja i na bikini zonu. Nije mi izazvao nikakve iritacije, samo umiruje kožu i crvenulo. Miris mu je veoma prijatan i blag. Brzo se upija jer je više vodenkasta struktura. Nema onog osećaja peckanja na pojedinim delovima, jer ne sadrži alkohol. Vrlo sam iznenađena ovomi losionom posle brijanja, i mislim da je odlična. Dok nisam videla u Dmu da postoji ovako nešto verovatno ne bih ni kupila, ali privukla me je abalaža tj. slika.



Ocena 10/10

Savršen proizvod za osetljivu kožu a pogotovo za onu posle brijanja. Pozitivno sam iznenađenja.

Cena

Cena ovog proizvoda je oko 250 dinara (2€) u Dmu. Preko 250 sigurno nije.


Da li ste možda i vi probale ovaj proizvod ili možda od nekog drugog brenda?


Hvala što me pratite.... :*


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews