Avon GEL SHINE

September 08, 2016

Avon lak za nokte



Drage moje, za danas sam Vam pripremila jednu kratku recenziju. Pre dva meseca sam uzela jedan lak iz Avon gel shine kolekcije čisto kako bih probala. A o mojim utiscima u nastavku posta.

Šta kaže proizvodjač

Gel lak za nokte za manikir kao iz salona.
* izuzetan sjaj
* dugotrajna formula
Kako deluje: 
Formula obogaćena sa Omega uljima. Baza čini nokte glatkim i sprećava pucanje istovremeno pružajuči intenzivnu boju nakon jednog nanošenja.
Kako se koristi:
Umočite četkicu laka u bočicu i odstranite višak laka po obodu bočice. Koristite klasično pravilo "tri trake" - prvu traku prevucite po sredini, a druge dve sa leve i desne strane nokta. Sačekajte da se osuši i nanesite drugi sloj ukoliko je potrebno.

O laku

Lak dolazi u bočici od 10ml sa velikom četkicom. U ovoj kolekciji se ukupno može naći 24i nijanse.
Moj je u nijansi Rain Washed.



Moje mišljenje

Pisaću Vam utiske za ovu nijansu. Dva meseca sam je imala skoro non stop na noktima. Nijansa je lepa bebi (baby) plava i više je kreč. Četkica je velika i u samo dva poteza možete da nanesete lak. Za kratke nokte je dovoljan jedan sloj ali za duge mora dva sloja. Lakovi koji ostavljaju izgled gela uglavnom se i sporije suše. Što je i istina. Ovom laku bez top coata ili spreja treba 20 do 30 minuta. Ja ga koristim u kombinaciji sa sprejom za brže sušenje o kojem sam pisala OVDE.
Lak na mojim noktima stoji od 10 do 15 dana bez problema. Malo popuca sa strane ali ništa strašno.

I za kraj ovako izgleda na mojim noktima.



Cena

Cena ovog laka se uvek kreće oko 230 RSD (2€). I može da se nabavi iz kataloga ili online.

Kada sam nosila ovaj lak apsolutno svi su me pitali da li su to moji prirodni nokti i koja je to nijansa. Svima sam odgovarala ponosno.
Zato Vam toplo preporučujem ovu nijansu.

Da li ste probale neki iz ove kolekcije i koji je Vas favorit? 


Hvala što me pratite...💋


You Might Also Like

3 comments

  1. Lak ima divnu nijansu!A kada sam videla tvoje nokte sam se iznenadila,divni su!Obožavam dugačke nokte! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post

    ReplyDelete
  2. Пре пар дана сам наручила два лака из ове колекције и једва чекам да стигну..

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews