CoCo lip balm | CoCo balzam za usne

September 15, 2016

Coco balzam za usne



Drage moje, sklopila sam saradnju sa još jednim brendom i mnogo sam srećna i zadovoljna a nešto više u nastavku posta.

Pre svega želim da kažem par reči o Coco prirodnoj kozmetici.
Ovo je novi brend koji preferira 100% prirodne i ručno pripremljene preparate zato sam imala veliku želju da ga probam i predstavim upravo Vama.
U njihovoj kolekciji mogu da se nađu: maske za lice, balzami za usne, pilinzi i puteri za telo, univerzalni melem i melem za strije i ožiljke.
Danas Vam pišem o balzamu za usne.



Šta kaže proizvođač

Balzam za usne je nezaobilazni deo svakodnevne nege i brige o telu. Kao i kod drugih vrsta krema, balzama i sličnih preparata za kožu i kod balzama za usne postoje više i manje kvalitetni, skuplji i jeftiniji... Neki će zaista biti "melem", a neki će za pet minuta nakon nanošenja nestati, ostavljajući usne isušenijim, sa željom da nanesete još. Mi smo se potrudili da stavimo čak pet sastojaka, koji će vase usne načiniti lepšim.

O proizvodu

Proizvod dolazi u plastičnoj teglici od 15ml koja ima beo poklopac sa natpisom.  Ispod poklopca se nalazila i plastika koja je štitila proizvod i koja Vam garantuje da niko pre Vas nije koristio.



Moje mišljenje

Prvo želim da pohvalim samo pakovanje proizvoda koji su mi dosli na testiranje. Bilo je sve izvanredno upakovano da ne može da se ošteti ili razbije. Kada sam otvorila balzam prvo što sam osetila je jak miris mentola tj. nane. Moje omiljenilo piće svakog jutra je definitivno čaj od nane. Tu sam se oduševila već na sam miris proizvoda a tekstura ovog balzama je gusta i podseća na grozđanu mast koju sam koristila kao dete. Kada sam nanela ovaj proizvod na usne odmah su postale mekše. Nema peckanja na usnama ali njegov dugotrajan miris me je kupio. Mekše usne i linijice na usnama sa ovim melemom nestaju nakon jednog minuta a dugotrajnost na usnama je 2-3 sata. Čak i posle toga usne su i dalje hidrirane i lepe. Od kad koristim ovaj balzam piling usana više nije u mojoj dnevnoj rutini.
Prestala sam da ga koristim dva dana kako bih Vam pokazala deljstvo ovog bazama i na slikama. Na usnama nemate osećaj lepljivosti i nije toliko kremast kao labelo. Posebno mi se to svidelo jer ne moram da čekam pola sata kako bih nanela karmin.
Od kad koristim ovaj balzam moji karmini izgledaju mnogo lepše na usnama.





Cena

Cena ovog balzama je 290 RSD (2,5€).
Njega možete da nabavite na njihovoj fb stranici ili profili (dole kontakt).

Reč kojom bih opisalana moje oduševljenje sigurno ne postoji. Garantujem Vam toliko hidrirane usne da je to savršeno. A sve devojke i žene koje rade pilinge usana kako bi im karmin bio prelep mogu slobodno da se uvere u dejstvo istog. Zato ima sve moje preporuke i ocena čista 10ka.

Njihov profil klik ---> OVDE
Njihova stranica klik ---> OVDE
Njihov instagram klik ---> @coco.naturalcosmetics


Zapratite ih! 

Hvala što me pratite....💋


You Might Also Like

2 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews