Coco masks for face | Coco maske za lice

September 17, 2016

Coco maske za lice


Evo ga još jedan post Coco kozmetike i u ovom postu imam mnogo više da Vam pišem. O svakom proizvodu ću da Vam kažem apsolutno sve. Nadam se da nešto neću zaboraviti.

Coco je nova prirodna kozmetika na našem tržištu i proizvodi se od 100% prirodnih i ručno rađenih preparata. U njihovoj kolekciji mogu da se nađu: balzami za usne, maske za lice, pilinzi i puteri za telo, univerzalni melem i melem za ožiljke i strije.
U njihovoj kolekciji se nalaze čak tri maske: Detox, Choco i Relax.
Ja ću Vam pisati nešto više o Choco i Detox maskama.

Šta kaže proizvođač

DETOX MASKA ZA LICE

Koristi se za detoksikaciju vašeg lica od toksina i nečistoća. Uspešno rešava problem sa aknama i mitiserima, obnavlja površinski sloj vaše kože i podstiče razvoj novih zdravijih ćelija. Detox maska za lice sastoji se od 3 prirodna sastojka za čišćenje vašeg lica, koji popravljaju tonus, teksturu i opšte stanje kože. Na ovaj način Vaša koža je blistava, glatka i besprekorna.

RELAX MASK

Relax maska za lice predstavlja mešavinu usitnjenih cvetova kamilice i lavande kako bi omekšali i hidrirali kožu. Upotrebom maske vaša koža je blistavija i zdravija. Maska umanjuje ožiljke i sužava pore, obnavljajući teksturu kože, smanjujući crvenilo i nepravilnosti na Vašoj koži. Osnovni sastojci: Glina bentonit,  Matricaria Chamomilla (Usitnjeni cvetovi kamilice), Lavandula (Cvet Lavande).

CHOCO MASK

Choco maska je namenjena osobama sa mešovitom i suvom kožom. Visok sadržaj kokosovog praha i kakaa uspešno hidrira kožu umanjujući osećaj zategnutosti. Maska je dovoljno snažna da očisti sve toksine ali i dovoljno nežna da hidrira i povrati blistavost kože.


Upotreba:
Za jedno nanošenje 1 kafenu kašiku praška i 2-3 kafene kašike vode ili nekod biljnog ulja. Dobro izmešati u maloj činiji da ne bude grudvasto i četkom ili špatulom naneti na lice, vrat, dekolte. Nakon 5-10 minuta oprati sa lica. Koristiti 1-2 puta nedeljno. Posle gline može da se pojavi crvenilo koje je posledica  pojačane cirkulacije krvi i nestaje za 20-30 minuta.
Zbog toga se sat vremena posle maske ne preporučuje nanošenje bilo kakve kreme ili drugih proizvoda.

Sastav

Detox mask: glina bentonit, zeolit, aktivan ugalj.

Choco mask: kakao, kokos u prahu, glina bentonit, cimet.

Moje mišljenje

Ove maske dolaze u teglicama (90g proizvoda) koje su baš klasične a elegantne. Sam natpis je vrlo upečatljiv i vidi se da je dizajnirano sa stilom. Bile su lepo upakovane da se ne bi razbile tokom transpotra i to mi je privuklo pažnju jer su proizvođači mislili na svaki detalj. Obe maske su mi se pokazale kao odlični proizvodi a sad ću da napišem kako su delovale na moju kožu.
Detox maska - je maska koja je malo gušće strukture i dve reči kojima bih opisala njeno dejstvo je čista i zdrava koža. Kada kažem čista mislim na to da je otklonila mitisere i štetne materije sa mog lica. Kad kažem zdrava mislim na to da mi je očistila pore i sprečila nastanak novih bubuljica sa kojima ja generalno imam problem. Kada sam nanela masku imala sam osećaj zatezanja lica, a tokom skidanja uradila sam blagi piling i skinula masku. Bila sam oduševljena rezultatima kao što sam i navela. Ova mi je definitivno i favorit.
Choco maska - je maska koja je dosta retka kada se napravim i mnogo je laganija od detox maske.
Dve reči kojima bih ja opisala dejstvo su hidratacija i miris.
Miris nije i završno dejstvo ali svakako dok se opuštam sa maskom 15-20 minuta izuzetno mi prija. Hidratacija zato što posle skidanja maske imate utisak kao da ste imali neko ulje na koži a ne masku. Ova maska se skida jednim ispiranjem. Stvarno božanstveni osećaj.




Naravno ne bih ja mogla da propustim da kažem i kako sam ih pripremala. Detox masku sam pripremala: malo manje od pune kafene kašike praha i dve kafene kašike vode ( 1,5 ulja ). Choco masku sam pripremila: punu kafenu kašiku praha i jednu i po kašiku vode ( 1 ulja ).
Obe maske kada skinem lice mi je crveno ali posle 20 minuta to nestane.

Cena

Cena ovih maski je 490 RSD (4€). I možete da ih nabavite na njihovom profilu ili stranici (dole podaci).

Ove maske sam koristila obe po 3 puta i mislim da su odlične. Koristim ih svaki treći dan i uživam u njima. Bolje deljstvo mi je kada ih spremam sa vodom. Cena ovih maski je vrlo pristupačna a proizvod će da traje sigurno tri meseca ako koristite dva puta nedeljno.
U Dmu su maske za jednu upotrebu oko 120 RSD. Tako da Vam preporučujem Coco maske. Iz asortimana možete da pronađete i neku koja će biti Vaš favorit.

Njihov profil klik ---> OVDE
Njihova stranica klik ---> OVDE
Njihov instagram ---> @coco.naturalcosmetics

Prošli post o Coco lip balm-u klik OVDE

Ako želite da naručite ili više da se informišete slobodno im pošaljite poruku.

Zapratite ih!

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews