Laser hair removal | Trajna epilacija laserom

September 13, 2016

Trajna epilacija



Drage moje žene, za danas sam Vam pripremila jedan dosta opširan post o mom iskustvu sa ovom vrstom epilacije. Pa ako Vas detaljno zanimaju prednosti i mane i lično moje iskustvo nastavite da čitate.

Epilacija laserom predstavlja najsavremeni način uklanjanja neželjene dlake s određenih područja tela. Prvi put se eksperimentalno ova metoda primenjivala pre 20 godina.
Od tada su razvijeni brojni laserski sistemi sa različitom efikasnošću. Danas je epilacija laserom prihvaćena kao proverena i sigurna metoda u dermatološkoj praksi i široko se primenjuje. Iako kod nas nije regulisana zakonom, ovu proceduru čija i efikasnost i sigurnost zavisi od stručnosti, treba da sprovode dermatolozi, mada je kod nas primenjuje i nemedicinsko osoblje.

Šta se dešava sa dlakom tokom tretmana?

Laserski zrak biva sproveden, pigmentom, do korena (folikula) dlake i termički ga oštećuje. Ovako oštećen koren više ne može stvarati dlaku istog kvaliteta kao ranije. Svakim sledećim tretmanom ovo se oštećenje povećava, što posle 4-6 tretmana, u intervalima koje lekar odredi, dovodi do trajnog izostanka rasta dlake. Bilo bi poželjno da se pre započinjanja tretmana pacijenti informišu o aparatu na kome se odlučuju za rad. Najviše podataka o efikasnosti i sigurnosti postoje za aleksandritni laser i diodni laser renomiranih proizvođača. Jedina razlika između ova dva tipa lasera postoji u dužini tretmana i bolnosti, dok su sigurnost i efikasnost tretmana podjednaki.



Na kojim delovima tela može da se radi epilacija?

Može da se radi na licu, rukama, dekolteu, ledjima, bikini zoni, nogama.

Koliko traje tretman?

Sve zavisi od regije koju radite. Ako su to noge tretman ce da traje sigurno oko sat vremena. Ja sam radila pazuh i tretmani su mi trajali 15 minuta.

Informacije koje sam dobila pre tretmana

1. Pre prvog tretmana ne smete da depilirate dlake. I dok traje ceo tretman ne smeju da se depiliraju i čupaju.
2. Dlaka pre tretmana mora da bude minimum 1mm do 3mm
3. Previše svetle dlake tj. plave laser ne može da prepozna i depilacije su uglavnom neuspešne.
4. Ne smeju da se koriste nikakvi preparati pre samog tretmana (losioni, kreme, stik)
5. Dok traje ceo tretman tretiran deo ne sme da se izlaže suncu i solarijumu.



Moje iskustvo

Prvi tretman- na prvi tretman sam isla sa obrijanim dračicama tog dana. Bez stika ili drugih preparata. Išla sam po preporući i tamo me je dočekala jedna prijatna ženica. Ženica nije imala završeno ništa više od škole kozmetičara ( bitno je da naglasim ). Rekla mi je stvari koje su bitne i koje sam Vam napisala već. Ušle smo u deo gde se radi depilacija ( aleksandritni laser) i krenula je sa procesom tretmana. Imala sam veliki strah da li će da boli ili ne. Namazala mi je gel i krenula da pritiska sa laserom deo koji sam radila ( pazuh ). E sad, da li je bilo bolno? Da, bilo je dosta bolno ali ništa što se ne može izdržati. Imala sam osećaj blagog peckanja. Kasnije me malo bolelo i bilo crveno nekih sat vremena. Tretman je trajao 20 minuta prvi put. Tretman se završio i zakazala sam za 3 nedelje ponovo.
Posle prvog tretmana- dlake su postale redje za čak 30% a njihova boja je bila svetlija i bile su baš tanke.
Sledeći tretmani (11 tretmana)- svaki sledeći tretman je bio manje bolan, a mogu da kažem da pri kraju ništa nisam osećala. Sledeći termini su se zakazivali na 4 nedelje.
Posle 12 tretmana ostalo mi je 15% dlaka. I posle toga sam odustala.
Mnogi će da pitaju zašto? Zato što mi se posle 9og tretmana ništa nije menjalo.
Sad posle 2 godine tretmana vratilo mi se još 15% dlaka (ukupno 30%) i brijem se svakih 5 dana. Dlake su mi smedje boje a pre tretmana su bile crne, i više nisu toliko grube.

Da li sam se pokajala?

Ne, zašto bih? Izgubila sam 70% dlaka i ne brijem ih svaki 2i dan.

Cena

Cena jednog tretmana u salonu u kom sam radila je bila 1100 RSD (9€). Znači 12 tretmana 12200 RSD (100€).
Epilaciju sam radila u salonu Hotel Glorije u Subotici.



Stvarno se nisam pokajala, i opet bih uradila isto. Planiram možda jednom da odradim epilaciju kako bih se rešila i ovih 30% ali sam i sigurna da bi mi sad trebalo samo 6-7 tretmana. Ali isto tako bih se raspitala za bolju metodu i stručnijem licu koji obavlja ovaj deo posla.
Slike su preuzete sa interneta.

Preporučujem devojkama starijim od 18 godina.

Ako imate neka pitanja slobodno mi pišite. Olakšaću Vam da li da se odlučite za ovo ili ne...
Isto tako ako je neko već uradio epilaciju može da napiše svoje iskustvo. 

Hvala svima što me pratite....💋



You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews