Revlon Colorstay review | recenzija

October 12, 2016

Recenzija Revlon Colorstay pudera



Posle dosta vremena testiranja, dosao je red da sa Vama podelim svoje utiske. Kao što znate pre mesec dana je u Lilly drogerie dosao brend Revlon. Veliki asortiman proizvoda a ja ću danas da pišem verovatno o najprodavanijem njihovom proizvodu Colorstay puderu za kombinovanu i masnu kožu.


Formula bez ulja, postojan do 24h; odlična pokrivenost, naročito za problematičnu i masnu kožu; lagana i udobna tekstura; zaštitni faktor SPF 15.

Puder dolazi u staklenoj bičići od 30ml. Sa crnim čepom. Postoji varijanta sa pumpicom i bez nje (moj je bez pumpice). Takodje, ima čak 24 nijanse tako da garantujem da svako može da nađe odgovarajuću. Ne znm da li kod nas ima toliko ali i od 6-8 nijansi može da se nađe neka koja će najviše da Vam odgovara.



Moj puder je u nijansi 220 Natural Beige i namenjen je za kombinovanu/masnu kožu.
Prilikom prvog nanošenja i svakog sledećeg bila sam očarana njegovom prekrivnom moći. Prekrio mi je sve nedostatke na koži i ujednačio ten. Flekice koje mi se inače vide skroz je neutralisao, ali podkožne bubuljice su se i dalje videle minimalno. Mislim znam da tu nema spasa. Što se dugotrajnosti tiče nosila sam ga i po 10-12h i nije se pomerio. Ne uvlači se u bore ali mi je pore ujednačio i nisu se videle. Masnu T zonu mi drži dosta dugo sigurnom, čak 6h ne moram da matiram. Kada je bilo toplije vereme opet je stajao na licu ali je bio malo teži. Mislim naravno na +40 stepeni da nijedan puder neće biti lagan, a kad je kiša nema razmaživanja i nestajanja sa lica. Inače nije težak puder bar meni.
Puder nanosim u jednom sloju ali može i u više jer se lepo nadograđuje. Ja obično nanesem jedan sloj i samo na problematična mesta dodam još malo pudera kako bih dobila odgovarajuću pokrivenost. Ne ostavlja fleke na majicama i drugim tkaninama sa kojima dođe u dodir. Završnica ovog pudera nije ni mat a ni sjajna, daje tačno toliko sjaja kako bi koža izgledala zdravo i hidrirano.
Meni odgovara  i najviše ga nosim vikendom jer tad imam dosta obaveza. Mislim da nije za svaki dan jer koža ne diše koliko bi trebala, meni iskreno to ne smeta.




Cena pudera je 1405 RSD (12€) u Lilly drogeriama.

Mislim da sam rekla sve, ja sam oduševljena i želim ZAUVEK da se nalazi i mojoj kolekciji. Ovo je savršen puder za mene i toplo ga preporučujem. Verujte mi da je bolje izdvojiti koji dinar više ako želite ozbiljno dobar proizvod.

Da li planirate da ga kupite ili je već u Vašoj kolekciji? 


Hvala što me pratite... 💋

You Might Also Like

1 comments

  1. Odličan post draga, i mene očekuje fotkanje za recenziju, prvi put sam sada probala ovaj puder (hvala Liliju! :D) i baš sam zadovoljna, ne verujem koliko dugo se ne pomeri sa lica! <3

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews