Farmasi SILKY TOUCH compact powder

April 20, 2017



Kompaktni puder je nekom sastavni deo rutine, svakako ako imate masnu kožu razumeću vas u potpunost. Međutim, ja imam kombinovanu i neko vreme ih nisam koristila jer su mi dosadili. Neki od njih su mi stvarali onaj "brašnasti" izgled, što mi se nije dopalo. 

Farmasi kompanija u svojoj ponudi ima više vrsta kompaktnih pudera a ja vam dana pišem o SILKY TOUCH-u. 
On se može poručiti u čak 9 nijansi, što je sjajna ponuda.

Puder dolazi u plastičnoj crnoj kutijici sa providnim poklopcem. On sadrži 14g. Ispod pudera se nalazi ogledalo i sunđerasti aplikator.
Ima prijatan i nežan miris.
Moj puder je u nijansi 05 Light sand beige.


Ovaj puder, kao i svaki drugi puder ove vrste, namenjen je za matiranje i setovanje tečnog pudera. 
Nemam zamerki na "rad" ovog pudera jer se od njega to i dobije. 
Međutim, mene je privuklo nešto drugo. 
"Banana" nijansa koja je trenutno toliko popularna u svetu šminkera. Većina paleta upravo sadrži ovu nijansu koja je namenjana za setovanje korektora. Ja je upravo tako i koristim. Znatno posvetli predeo oko očiju, još ako uradite "baking" tehniku to izgleda fenomenalno.
Kada stavim tamniji puder od svoje kože i setujem ga sa ovim puderom, on postane dosta svetliji. Našla sam svršenu kombinaciju i taj pretaman puder ne moram da bacim. 

Dugotrajnost pudera je odlična, ne izbija mi toliko sebum i šminku na T-zoni produži još nekih dva sata. 
Ne uvlači se u linijice i bore, a ne naglašava ni suve delove na koži. Prekrivanje je minimalno.



Cena ovog pudera je trenutno 495 dinara (4€). Aktuelan katalog možete pogledati OVDE.


Ovako izgleda na licu
Malo je reći da sam oduševljena ovim proizvodom, jer mi se sviđa boja i dejstvo. Sada znam zašto je toliko hvaljena ova nijansa, a i zašto sam ga ja zavolela. Nema belih tragova koji će se primetiti na slikama. 

Da li ste probale ovaj puder i kakvo je vaše mišljenje?

Hvala što me pratite... 💋


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews