Revlon Colorstay vs. Photoready

May 28, 2017



Ovog puta sam se odlučila da uporedim dva pudera istog brenda. Oba su mi savršena i obožavam ih, definitivno imam sve preporuke za Revlon pudere. 
Od skoro su kod nas na tržištu i verovatno će vam se svideti ovaj post ukoliko niste sigurni da li da ih kupite.

Razlika u ceni je nekih 600 dinara, tačnije Colorstay je 1480 dinara, a Photoready je 2160 dinara.
Pakovanje im je skoro indentično, stakleno, minimalističko ali sa kvalitetnim proizvodima.
Oba imaju po 30ml proizvoda.


Teksura

Tekstura ova dva pudera je potpuno različita i zato ne mogu da kažem da više volim samo jedan. Sve zavisi kakvu moć prekrivanja želim i za koju priliku.
Oba pudera se lepo nanose na lice, blendaju, stapaju sa praškastim proizvodima. Savršenstvo.
Colorstay ipak ne matira kožu i ona izgleda blistavo, dok Photoready matira lice. Takođe posle matiranja istog, na licu ostaju sitne šljokice, koje ovaj puder ima u svom sastavu.
One su diskretne i ne primećuju se preterano, ali ukoliko niste fan istih, neće vam se dopasti.


Prekrivna moć

Mislila sam da Colorstay ima potpunu prekrivnu moć (oni koji su ga probali znaće o čemu pričam) ali sam se zeznula, on ima srednju do jaku. U slučaju da se nadogradi ona će biti potpuna. Ako imate bubuljice tačnije "reljef" na licu ovaj puder neće ublažiti vidljivost. Svakako to većina pudera ne može da reši, magija za to ne postoji.
Sa Photoready pomenuti "problem" je daleko manje uočljiv. Zaista ima odlično tj. potpuno prekrivanje bez nadograđivanja i zato mi se posebno dopada.

Dugotrajnost

Dugotrajnost oba pudera je ista. Ostaju na licu i do 16h koliko sam imala priliku da ih nosim, ali moja masna T-zona počinje da se nazire posle 11h.
Moram da naglasim da je to u slučaju kada setujem lice kamenim puderom.


Ponašanje na slikama

Morala sam da dodam i ovo jer je Photoready upravo namenjen fotografijama. 
Fotografije sa ovim puderom ispadaju besprekorno, verujte mi da se nijedna nepravilnost ne vidi, a i ako se vidi to je stvarno minimalno. Dobro moram da priznam i na dnevnom svetlu se daleko bolje ponaša, u smislu da se bubuljice manje vide. Dok je Colorstay dosta "problematičan" ukoliko niste lepo prekrili nedostatke. Ovo kažem jer imam zaista problematičnu kožu i videćete to na fotografijama. Ukoliko nemate ovaj problem Colorstay će sigurno biti vaš favorit.
Ovu razliku možete da vidite i na fotografijama.

Na levoj slici imam Colorstay puder, a na desnoj Photoready

Blagu prednost bih dala puderu Photoready u koliko vam je potreban za posebne prilike i slikanje. Sigurno se nećete pokajati. Za večernje varijante bih ipak preporučila Colorstay, kao i za dnevne gde će vam biti potrevna veća moć prekrivanja.

Ovim puderima sam prezadovoljna i nastaviću da koristim iste. Smatram da je ovo dobro uložen novać. Puderi su odličnog kvaliteta.


Hvala što me pratite...💋


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews