Farmasi Tarracotta powder

June 18, 2017



Na mom spisku za recenzije su pretežno Farmasi proizvodi, koji su pogodni baš za letnji period. Zato sam se ovog puta odlučila, da vam prenesem svoje utiske o tarakota rumenilu.
Ako ste propustili post o kompaktnom puderu koji će vam biti od koristi za matiranje, pogledajte OVDE.

Ovo je tarakota pečeni puder (tako ga je proizvođač nazvao), za mene ovo je bilo veoma čudno jer se nikada nisam susrela sa istim.
Svakako sam primetila, da je ovaj proizvod drugačiji od standardnih praškastih proizvoda, jer ima "zbijenu" masu.
Ovaj puder ili rumenilo može da se pronađe u tri nijanse: 04 matte brown, 05 bronze brown i 06 rich earth.
Dolazi nam u plastičnoj kutijici sa 13,5g proizvoda. Pakovanj je minimalističko i definitivno bih poradila na izgledu istog. Pklopac se lepo i čvrsto zatvara, što je meni važno.



Moje rumenilo je u nijansi 05. Odokativno iz pakovanja bih rekla da je ovo gold rose boja, ali ona sadrži dosta zlatnog šimera u sebi.
Prilikom prvog nanošenja na lice ova nijansa mi je izgledala dosta tamnije, jer je proizvod odlično pigmentovan. Nisam se nadala ovolikoj pigmentaciji pa sam pomalo i preterala. To sam uspela vrlo jednostavno da izblendam.

Ne bih se baš složila sa proizvođačom da je ovo nijansa za rumenilo, ali za bronzer i hajlajter da. To je lično moje mišljenje, jer pored moje kombinovane kože on na jagodicama posle nekoliko sati ne bi izgledao nimalo reprezentativno.
Ja ovaj puder koristim kao bronzer i halajter, obično ga stavljam kada nemam volju da konturišem lice ili u slučaju da su lepi sunčani dani (jer što manje proizvoda imam na licu bolje je). Iako ovaj puder sadrži dosta naranđastog podtona u sebi, to nije primetno i na licu.
Licu da lep preplanuli izgled, a ukoliko imate već preplanulo liće, daće mu sjaj na određenim mestima.

Isto tako ponekad volim da ga koristim kao hajlajter jer je prepun šimera i dosta vidljiviji od ostalih koje posedujem. Pritom nemam halajter u zlatnoj boji, svi su u šampanj-beloj varijanti.
Ovaj puder/bronzer ne ističe nepravilnosti na licu, čime sam se oduševila. Isto tako zadržava se dok ne skinem šminku.
Nisam imala neželjene reakcije.



Ovako on izgleda da licu. Mislim da slike govore sve.

Ako želite ovaj puder, biće potrebno da izdvojite oko 900 dinara (7e). Njega možete poručiti kod žena koje se bave kataloškom prodajom.
Nešto više o ovom proizvodu i aktuelnom katalogu možete pogledati na farmasi.rs

Ja sam prezadovoljna ovim proizvodom jer mi olakšava svakodnevno brzinsko šminkanje. Imam u planu da probam i mat bronzer iz ove kolekcije, toliko sam oduševljena. Proizvod se stvarno sporo troši i trajaće večno. Imate sve moje preporuke.


Da li ste probali ove Farmasi tarakota pudere i kakvi su vaši utisci?


Hvala što me pratite...💋



*PR proizvod

You Might Also Like

4 comments

  1. Ja isprobala onaj najtamniji,nešto kao bronzer ali mi nije bio ništa wow... Možda zato što ne volim sjajne bronzere...nisam ga mogla koristiti ni kao hajlajt ni kao rumenilo.. Al zato je kao sjenilo za oči odličan... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da slažem se, nije za devojke koje ne vole previše šimera. Probaću ga i tako jer je ogroman i nema šanse da dotaknem pan :D

      Delete
  2. Juce sam ga stavila prvi put i odusevila sam se. Meni se mnogo dopada. ☺

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews