Zoja Zec šampon za suvo pranje tamne kose

June 04, 2017


Zoja Zec je domaći brend, neki od vas su možda čuli za njega i probali njihove proizvode ali ja vam danas predstavljam novi proizvod. U novoj kolekciji ovog brenda nalaze se suvi šampon, micelarna voda, micelarno ulje i serum za lice.
Pre ovog šampona nisam probala ništa od Zoja zec-a, a da li sam se oduševila možete pogledati u nastavku posta.


Suvi šampon nam dolazi u aluminijumskom pakovanju, koji sadrži 20g istog.
Za samo pakovanje nemam pohvale jer mislim da je nepraktično, tačnije pola proizvoda se prospe prilikom otvaranja. To mi se ne dopada ali sam se uvežbala.

Sastav:
Kukuruzni skrob, kakao, etarska ulja lavande, ruzmarina i geranijuma.


Pored mane sa ambalažom, dala sam samom proizvodu šansu. Tačnije ovaj suvi šampon je prah. To mi je izgledalo dosta neobično jer sam navikla na suve šampone koji su kao dezodoransi.
Ovaj prah je smeđe boje i ima miris lavande, koju sadrži u svom sastavu.
Ja prah apliciram pljosnatom četkicom za puder jer mi je ona najbolja. Potrbna je veća količina praha kako bi kosa izgledala "oprano". Kada stavim dovoljo proizvoda, pređem prstima kroz kosu kako bih uklonila višak. Odmah se primeti razlika u volumenu, a meni je to preko potrebno.
Kosa nakon ovog postupka ne izgleda kao da je oprana, jer je šamponu potrebno siguno sat vremena kako bi pokupio masnoću. Ovo pričam na osnovu iskustva drugog i trećeg dana od prethodnog pranja. Kada pokupi masnoću kosa izgleda diskretno, svakako meni bolje izgleda sa ovim šamponom nego posle pranja jer ja volim volumen a moja kosa to inače nema.
Miris lavande je dosta intenzivan i zadržava se nekoliko sati u kosi. U slučaju da pređete prstima po kosi on će ostati i na njima.

Međutim, postoji još jedna mana a to je boja. Koža i kosa ne upijaju u potpunosti ovaj prah i on ostaje na površini glave. Prilikom pranja i ispiranja kose vidi se ta boja. Nisam imala problem da se preslika na majicu tokom skidanja ili na jastučnicu, pa to ne smatram velikom manom.
Biće potrebno samo dva šamponiranja kako biste u potpunosti uklonini tragove suvog šampona.



Nisam primetila da isušuje kosu, kao ni da mi se promenilo stanje temena glave.
Kosu i dalje moram da perem svaki drugi dan, sem u slučaju da koristim  ovaj šamon, pranje mogu da odložim još za dva dana. Svakako ne preporučujem da se koristi non stop jer može da utiče na kvalitet kose.
Na slikama možete da vidite kako kosa izgleda pre i posle nanošenja suvog šampona.



Zadovoljna sam ovim proizvodom jer mi produžim rok trajanja između dva pranja na 4 dana. Ne koristim ga često, ali kada ga koristim ispunik sva moja očekivanja. Aplikacija jeste malo nezgodna zbog pakovanja, ali ja prah brzo i jednostavno nanesem na teme kose. Definitivno dobar novi proizvod brenda Zoja Zec.

Sve detanje možete pronaći kod njih na sajtu zojazec.com

Zapratite me na instagramu gde svakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj @ssforevermakeup1

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews