Balea pena za kupanje

July 09, 2017


Danas vam predstavljam jedan vrlo jedinstveni proizvod, a radi se o Balea peni za kupanje.
 Balea je DM brend i ova vrsta kupki/losiona je od skoro na našem tržištu. 
Kada je stigla pena svi su bili oduševljenim samom ambalažom, moram da priznam i meni se dopala. U kolekciji postoji par kupki i par losiona za telo. Preporučujem vam da na to obratite posebno pažnju jer je deklaracija na srpskom identična.
Ako vas zanima pena/losion za telo možete pogledati post na According to Vera blogu!


Pena dolazi u aluminijumskoj ambalazi od 200ml. Pakovanje je stvarno prelepo, šareno i definitivno će vas privući. Pored toga postoje razni mirisi. Ja posedujem penu sa mirsom čizkejka i jagode.
Miris je sladak što mi se dopada jer volim i takve parfeme. On se zadržava vrlo kratko na koži posle izlaska iz kade.


Ovaj proizvod uglavnom koristim kad se brijem, mislim da je više za to namenjen, nego za kupanje. 
Mana ove pene je svakako to što brzo nestaje "volumen". Tačnije ako nanesem na obe noge penu, dok jednu ne obrijem, na drugoj nestane pena. To mi iskreno smeta.
Penu sam pokušala da koristim svakodnevno ali zaista mi nije pomogla jer imam osećaj da isuši kožu a ne da hidrira. Moja koža tela je izrazito suva, ako imate isti problem kao ja, preporučujem da je izbegavate. U suprotnom koža će vas užasno zetezati
Koža mi je takođe dosta osetljiva ali sa ovim proizvodom nisam imala nikakve neželjene reakcije.




Cena ove pene je 230 dinara (2e), što je veoma pristupačno.

Nisam previše oduševljena ovom penom i mislim da je više neću kupiti. Pakovanje i miris su stvarno savršeni ali meni odgovara samo da je koristi povremeno tj. kada se brijem.
Zanima me kakvi su vaši utisci i da li ste probali ove Baleine pene?


Zapratite me i na instagramu!




*pr proizvod

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews