Farmasi Keratin Treatment Spray

July 28, 2017


Verovatno ste očajni jer vam je kosa oštećena od vode, sunca ili farbe, a nikako ne možete da pronađete rešenje za ovaj problem.
Zato vam ja danas predstavljam Farmasi magičan sprej koji će vam pomoći.

Farmasi keratin sprej je namenjen suvoj i ostećenoj kosi, a ujedno i za dubinsko oporavljanje.
On nam dolazi u plastičnoj beloj ambalaži od 115ml.
Za ovaj proizvod treba da izdvojite od 625dinara (5e) koliko je trenutna cena, do 800 dinara.


Pošto mi je kosa u besprekornom stanju, prestala sam da koristim proizvode koji bi mi je dodatno "mastili". Moram da naglasim, moja kosa nije farbana, nije oštećena, šišam je svaka 4 meseca i peglam je 4 puta mesečno. Pored svega navedenog smatrala sam da mi ovaj proizvod možda i neće biti potreban ali sam ga testirala i na sebi i na mami.
Na mojoj prirodnoj kosi ovaj sprej se ponašao odlično. Kosa posle njega bude meka, svilena, sjajna, lepo se raščešlja, a krajevi izgledaju zaglađeno. Koristila sam i na mokru i na suvu kosu, u oba slučaja je bio fenomenalan.
Sa druge strane moja majka ima farbanu, suvu kosu. Ona ga je koristila samo posle stilizovanja. Posle 2 meseca uzastopnog korisćenja se vidi napredak u kvalitetu vlasi. Krajevi joj nisu suvi, a dlaka je dosta sjajnija.


Nisam primetila da ovaj sprej daje volumen jer ga koristim samo na 1/3 kose, tako da nisam sigurna da li dodatno masti koren. Miris je savršen i podseća me na sve proizvode koji sadrže keratin. On se zadržava dosta dugo i to mi se sviđa.

Poteškoće sam jedino imala prilikom apliciranja proizvoda na kosu jer je pumpica izbacivala veću količinu samo na jedno mesto. Taj problem sam rešila tako što naprskam proizvod na dlan i rasporedim ga po kosi. Pitala sam drugaricu da li je imala isti problem sa pumpicom i rekla je da nije. Nažalost, onda je problem samo u mom spreju.


Za kraj mogu da pohvlaim ovaj proizvod jer mislim da nikom ne može da škodi, može samo da doprinese boljem kvalitetu kose.
Farmasi takođe ima i šampon i kremu za kosu iz iste linije.
Toplo vam preporučujem da pogledate na njihovom sajtu farmasi.rs


Zapratite me i na instagramu, gde svakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj!
@ssforevermakeup1


*pr proizvod

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews