Catrice vs. Essence camouflage

August 02, 2017


Verovatno se pitate koji je korektor najbolji za vas, možda ste probali razne i niste bili zadovoljni. Zbog toga sam odlučila da vam napišem upravo i ovaj post.
Na blogu sam uporedila i Catrice sa Aurinim korektorom, pa ako ste propustili post pogledajte OVDE.


Oba korektora nam dolaze u plastičnoj ambalaži sa 5ml proizvoda. Takođe, imaju indentične sunđeraste, koso sečene aplikatore.
Cena Catrice korektora je 460 dinara, a Essenca 360 dinara.


Razlika u ceni je dosta mala, pa mislim da u ovom slučaju ne treba da predstavlja problem.
Što se tiče same teksture, dosta su slični. Oba su kremasta, polako se suše pa imate vremena da ih utapkate kako treba. Više mi se dopada Essence kada treba da se radi hajlajt jer ne stvara izgled maske. Pored toga i pokrivna moć im je potpuno različita. Essence ima srednju pokrivnu moć, a Catrice potpunu. 
Nemam problem sa tamnim podočnjacima, ali imam problem sa kapilarima pa mi daleko više odgovara Catrice. 

Essence pomalo deluje teže na licu od Catrica. Dobra strana ovog korektora je i ta što je vodootporan i zadržava se na licu bukvalno dok ne skinete šminku. Sa Essence korektorom nije indentično, jer će posle izvesnog vremena početi da "bledi".


U svakom slučaju meni se bolje pokazao Catrice korektor, definitivno ne verujem da će neki drugi uspeti da osvoji moje srce :D.
Ovo je proizvod bez kojeg ne mogu da živim ali jedina mana je to što se teško nalazi u drogerijama. 

Koji je vaš omiljeni korektor?


Zapratite me i na instagramu!

You Might Also Like

2 comments

  1. Baš me je ovo zanimalo! ;) Hvala na tekstu.
    Zadnji put sam na kraju uzela neki drugi Essence, dugotrajni, ali moraću da probam i ovaj, kod Catrice mi nekada smeta što se bukvalno ne skida, tj. teško. Inače je super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se sa tobom, zato je najbolje koristiti micelarnu vodu :)

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews