INGRID Ideal eyes 05 + makeup look

August 07, 2017



Dosta vas me je pitalo za ovu paleticu, pa sam napokon testirala sve njene sposobnosti kako bi vam prenela utiske. Ovu paleticu sam dobila na  Serbian Bloggers dayu, i zato mi je trebalo malo više vremena.

Prelepih  pet senkica dolaze u plastičnom pakovanu, gde poklopac i nije toliko čvrst. Vrlo lako se otvara, te imam strah ukoliko bi mi ispala razbila bi se u potpunosti.
Ova paletica ima 7g proizvoda, odnosno 1,4g svaki pan.
Rok trajanja senki je dve godine od otvaranja palete.
Cena ove paletice je 399 dinara (3e).

Ovo je jedna šimerasta paleta, tačnije sve senke imaju bele sitne šljokice.
Bela senka iz ove palete je srednje pigmetovana, i ima baš intezivne šljokice. Ja je koristim za unutrašnji ugao oka i ispod obrve.
Bež senka je definitivno najmanje pigmentovana. Probala sam da je koristim kao transparentnu nijansu u pregibu ali zbog šljokica mi se nije dopala, tako da je koristim za pokretni deo kapka.
Smeđa senka je hladnog podtona ukoliko se koristi suva četkica tokom aplikacije, u suprotnom je toplija.
Bordo senka me je baš oduševila jer je najjače pigmentovana, a šljokice se uglavnom ne vide. Koristim je u spoljašnjem uglu oka.
Tamno siva nijansa tako bih je ja opisala, je takođe odlično pigmentovana, sa malo vidljivog šimera. Koristim je za spoljašnji ugao, kao i na donjem kapku.
Svočevi "suvih" senki.

Svočevi senki kada se nanose sa mokrom četkicom.
Na kapcima se gubi intenzitet ukoliko ih belandate!

Ova paletica može da se koristi sa suvim i sa mokrim četkicama, a razlika je ogromna.
Kada se koriste suve četkice, pigmentacija senki je dosta slaba kao i vidljivost šimera. Senke se minimalno truse u tom slučaju ali se veoma brzo blendaju na očima.
Kada se koriste mokre četkice pigmentacija senki je stvarno jaka, ali to nije najbolje rešenje jer se na kapcima mora izblendati, inače će ostati oštra linija. Primetila sam takođe i da je šimer dosta zastupljeniji u tom slučaju.
Ovo mi se nije dopalo, jer onda oko stvarno zna da izgleda kao disko kugla, zbog toga što paleta nema mat nijanse.
Senke su dugotrajne i ne skupljaju se u pregibu kapka, tako da dok ih ne skinem one stoje na mestu.

Odlučila sam da iskombinujem i jedan makeup look, pa evo i kako možete da dođete do istog!



Sve u svemu mislim da je paleta sasvim solidna kada se pogleda cena, ali sigurno će vam biti potrebne i dodatne mat nijanse jer ne može da se postigne savršeni make up look. Meni nije za svaki dan jer jednostavno ne volim ovoliko šljokica na jednom mestu.
Najčešće koristim samo ove dve tamnije nijanse jer im je pigmentacija odlična.

Ovu paleticu možete da poručite na sajtu kozmetikaiparfemi.rs
A link do ove paletice je OVDE.

Ukoliko želite da osvojite Ingrid maskaru, možete da se prijavite na mojoj FB stranici OVDE i na INSTAGRAMU OVDE.
Pored maskare ima još proizvoda, a nagredna igra traje do 15.8.2017.


Recenzije još nekih proizvioda koje možete pronaći na njihovom sajtu↓
Elixir karmini
Ingrid mat paletica 
Ingrid paletica za lice
Ingrid prajmer 

Zanima me da li ste probali ovu paletu i kakvi su vaši utisci?




*PR proizvod

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews