Revlon photoready primer

August 29, 2017


Prajmer je verovatno jedan od važnijih proizvoda ukoliko imate masnu T-zonu i proširene pore, sigurno se slažete ako imate taj proble.
Ostala sam pod veoma pozitivnim utiskom kada sam isprobala puder iz iste kolekcije, (ako ste propustili taj post pogledajte ga OVDE) a da li mi se toliko dopao i prajmer, saznaćete u nastavku posta.

Prajmer nam dolazi u providnoj staklenoj ambalaži sa 27ml proizvoda.
Takođe na bočici postoji crna pumpica za lakse doziranje proizvoda.
Tačnu cenu ovog prajmera nisam mogla da nađem, ali mislim da je oko 1900 dinara (16e).


Šta proizvođač obećava?
*Usavršena koža lica dajući joj perfektan i gladak izgled
*Fotohromatski pigmenti za besprekoran izgled kože na prirodnom i veštačkom svetlu, odbijaju svetlost brišući na taj način sve mane
*Redukuje pojavu proširenih pora i sitnih linija
*Izjednačava teksturu kože lica
*Može se koristiti umesto pudera, pre pudera ili preko tečnog pudera


Kao što vidite iz priloženog, proizvođač obećava ono što bih svaka od nas želela kako bi lice izgledalo besprekorno.
Prilikom prvog nanošenja, a i svakog narednog me je kupilo to što ovaj prajmer ostavlja kožu izuzetno glatkom. Takođe on i matira lice, pa ukoliko to volite ovo će vam se svideti.
Pokrivna moć mu je mala, ali dovoljna kako bi smanji crvenilo na licu. Za baš problematično lice morate da nanesete i puder.
Ako nemate baš proširene pore, prajmer će ih lepo "ispeglati" (morala sam da ga testiram na mami kako bih videla dejstvo u tom slučaju), u suprtotnom ćete imati mali učinak na iste.
Puder se daleko lepše nanosi i stapa sa kožom kada imam ovaj prajmer i to mi dodatno olakša posao. Kada je dugortajnost u pitanju, drži moju T-zonu pod kontrolom oko 10 sati, što mi nijedan drugi prajmer nije pružio.


Za jedno nanošenje mi je potrebna jedna pumpica. Primetila sam da proizvod koji ostane na početku pumpice zna da se osuši, pa prilikom narednog doziranja izađe suvi deo koji ne može da se iblenda nego ostane u grudvicama. Lično meni ovo zna da predstavlja problem.
Prajmer je na slikonskoj bazi pa ima pomalo miris istog ali ne previše intenzivan.
Nisam primetila da mi slike izgledaju bolje sa njim, kao sa puderom iz iste kolekcije.


Suvi deo koji ostaje u pumpici možete da primetite i na desnom "svoču".

Kada sumiram utiske, mislim da je ovaj proizvod namenjen normalnoj do kombinovanoj koži, jer matira lice ali mislim da musnu kožu ne bi toliko "kontrolisao". Vrlo lepo se ponašao i na starijoj koži pa eto preporuka svim ženama.
Kao što sam i rekla najviše mi se dopada to što kožu ostavlja glatkom, kao i to što nema intenzivan miris silikona.



Da li ste probali nešto iz Revon asortimana?

Zapratite me i na instagramu gde svakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj!
@ssforevermakeup1


*PR proizvod

You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews