Avon Advance techniques volume shampoo

September 19, 2017


Da li ste se susreli sa problemom kao što je slepljena kosa nakon pranja?!
Ja jesam i to više puta, jer je moja kosa izuzetno tanka i svilena. Samim tim moja dlaka nema preteran volumen ni nakon feniranja.
 A da li sam našla rešenje, saznaćete u nastavku!


U Avon katalogu je bilo sniženje na Advance techniques liniju za kosu. Tačnije tri proizvoda za 460 dinara, a ja sam uzela dva šampona i jedanu masku.
Trenutno ovaj šampon može da se poruči po ceni od 269 din (200ml ) ili za 299 dinara (400ml).


Šampon dolazi u bež ambalaži od 250 ili 400ml. 
Cela linija ima sličan miris, samo je razlika u boji šampon, kao i za koju je svrhu namenjen. 
Obožavam ovaj mirisi, a i zadržava se nekoliko sati.


Uglavnom se razočaram u proizvode ovog tipa, ali sa ovim šamponom to nije slučaj.
Prilikom prvog pranja sam primetila da mi je dovoljno jedno šamponiranje kose. 
Šampon peni i prilikom prvog pranje, tako da vam stvarno neće biti potrebno i drugo, ukoliko perete kosu svaki 2-3 dan. Pored toga veoma je koncentrovan pa mi je bila potrebna mala količina istog.
Blagi volumen se dobija ukoliko se kosa osuši prirodno, a potpuni volumen dobijem u slučaju da isfeniram kosu ili samo osušim fenom.
Pošto dolazi hladnije vreme uglavnom se odlučujem na tu vrstu stilizovanja.
Ovaj šampon mi nije isušio kosu, ali isto tako nije doprineo ni regeneraciji. Svakako nisam ovo ni očekivala, ali kažem kako biste znali.

Ovako moja kosa izgleda posle stilizovanja.
Sve u svemu ja sam našla proizvod koji mi odgovara. Dva dana moja kosa ima volumen, pa tek trećeg dana mora da se opere, što je za mene trenutno najbitnije.
Volumen u kosi odmah oživi dlaku, pa ne izlega slepljeno posle nekoliko sati ili sutradan.
Definitivno bih vam preporučila isti!

Da li ste probale ovaj šampon i kakvi su vaši utisci?


Zapratite me i na instagramu @ssforevermakeup1 !





You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews