Lilly online kupovina - moje iskustvo

September 13, 2017



Radost i uzbuđenje pre kupovine ne mogu da opišem, uvek pišem liste želja, kao i liste proizvoda koje želim opet da kupim.
Sve više sam razočarana u kupovinu "uživo" a za to postoje i dva razloga.
Prvi razlog koji me je naterao da kupujem online, je to što uglavnom neke proizvode ne mogu da proneđem kod mene u drogerijama, ili je izbor dosta manji.
Drugi razlog je to što je šminka uglavnom otvorena u radnjama, jer očito žene ne znaju šta je tester a šta proizvod koji treba da ostane ZATVOREN.
A sad da krenemo na malo lepše teme!

Do sad sam imala dve kupovine, prva je bila nešto manja, tačnije iznos je bio 1800 dinara a druga je bila veća 3100 dinara.
Sam sajt je veoma uredan pa brzo i lako možete da pronađete proizvode koji vam trebaju. Svrstani su po kategorijama, a ima i posebna strana za AKCIJE, kao i za članove LOYALTY kartice.
Ukoliko posedujete karticu i skupljate cvetiće, morate da budete registrovani i napišete broj iste kod vaših podataka, u suprotnom nije neophodno.
Ja za prvu kupovinu nisam imala karticu ali svakako sam je nabavila,  sve češće će mi biti od koristi.

Prva kupovina
Prva kupovina je bila savršena, uzela sam dosta stvarčica: Llums lak za nokte (159 din), Llums sprej za brzo sušenje laka (159 din), Titania četku za feniranje (306 din), Rexona stik (189 din), Mamma&Baby vlazne maramice (119 din), Watte Watte tufere (110 din), Glamour gumice  (189 din) i Allin preparat za pranje četkica (379 din).
Uglavnom su to bile sitnice. koje su mi u tom trenutku bile potrebne. Najviše sam se iznenadila ze cenu Rexona stika, kao i za cenu četke za feniranje. Kupovinu četke sam odlagala nekih godinu dana jer su cene po drogerijama bile katastrofalne. Ispod 600 dinara nisam videla nijednu izloženu četku. Svakako, možda su boljeg kvaliteta ali meni je to isto, nisam imala nameru da dajem toliki novac. Sada posle korišćenja mogu da kažem da je odlična i sigurna sam da će potrajati.

Prilikom prve kupovine sam platila poštarinu 200 dinara. Za iznos preko 3000 dinara, poštarina je besplatna. Ovo ne mogu da svrstam kao manu, jer sam daleko više uštedela na proizvodima koji su bili na sniženju. Na kraju, kada sam sabrala koliko sam uštedela, poštarina je bila besplatna tj. isplatila se.

Paket je na moju adresu došao uredno zapakova, složen i nijedan proizvod mi se nije oštetio. Sve pohvale za ovakvu brigu poslodavca.
Paket sam plaćala pouzećem, a postoji i mogućnost plaćanja karticom. Meni je pouzećem mnogo jednostavnije, kurir donese vi mu platite i to je to.


Bitno je takođe da vam kažem, prvi paket sam naručila u nedelju popodne pa mi je stigao tek u utorak. Razlog je to što kurirska služba ne preuzima pakete tokom vikenda i prebacuje se na prvi radni dan.

Druga kupovina
Drugi paket sam naručila zbog palete koje još nema u radnjama (verovatno će je biti na LLUMS štandu kad budete čitali ovaj post).
Početkom meseca sam videla da su blogerke dobile nove paletice na testiranje i naravno poželela sam odmah da ih probam. Međutim razočarala sam se kada ih nisam pronašla a na sajtu su već bile u prodaji.
U mom drugom paketu su se našli ovi proizvodi: LLUMS paleta senki (616 din), Mammy&Baby vlažne maramice (99 din), LYCIA trake za depilaciju lica (284 din), Vademecum pasta za zube (169 din), NIVEA micelarna voda (359 din + 150 cvetica), VALNEA šampon za suvo pranje kose (239 din + 20 cvetica), VALNEA gel za tuširanje (156 din + 20 cvetica), Watte Watte štapići za uši (80 din), MIXA gel za telo i kosu (399 din), Dent-a-dent tečnost za ispiranje usta (179 din + 20 cvetica) i Merix prašak za veš (451 din).

Za ovu kupovinu sam dobila 220 cvetića, sto je stvarno odlično. Neke stvari su i ovog puta bile na sniženju, pa sam uštedela i prilikom kupovine i prilikom poštarine jer je ovog puta nisam platila.
Ove stvarčice su svakako uvek potrebne u domaćinstvu.

Imala sam strah da li će se paleta uništiti ali nije joj ništa falilo, bila je upakovana u pucketavu foliju a kupke i te veće stvarčice su bile upakovane u običnu providnu foliju. Takođe, micelarna voda je prvo bila zalepljena selotejpom kod čepa pa tek onda upakovana. Nije postojala mogućnost da procuri.

I ovog puta sam pošiljku platila pouzećem i stigla mi je u roku od 24h (proizvode sam poručila u ponedeljak).


Kada sumiram utiske, definitivno sam oduševljena uslugom Lilly online prodavnice. Uštedi mi vreme, veći je izbor nego u njihovim drogerijama (bar je kod mene tako) i na sve proizvode dobijete dodatnih 5% popusta.
Ukoliko vam je potrebna neka veća kupovina, ovo će vam se definitivno isplatiti.
Ja sam prezadovoljna i idalje ću nastaviti da poručujem proizvode.

Klikom na naziv proizvoda idete direktno na njihov sajt, gde možete pogledati detalje i cene!
Lilly online prodavnicu možete posetiti OVDE.


Ovog 13og u mesecu sam se odlučila za ovakav post, smatram da bi većini žena pomogao i uštedeo vreme. Neke proizvode ćete svakako gledati i u recenzijama.

Zapratite me na instagramu gde svakodnevno delim zanimljiv sadržaj!
@ssforevermakeup1


You Might Also Like

4 comments

  1. Meni je danas prepodne stigao paket poručen sa Lilly online shopa. Inače, ovo mi je drugi po redu. Nakon početnog oduševljenja zbog brzine kojom je paket isporučen (poručila sam prethodnog dana) i načina na koji su svi proizvodi brižljivo upakovani + poklon 2 Essence laka za nokte i neki Essence aksesoar, usledilo je malo razočarenje...Jedno rumenilo ne da nije novo, nego je korišćeno, kao da su mi tester poslali. Na jednom ružu je vrh bio okrnjen, jedna gumica za kosu je bila iskrzana. Ne radi se o skupim proizvodima, pa ne bih da se cimam oko reklamiranja. Ali ipak treba prekontrolisati proizvode pre slanja. A zaboravih da kažem da su bili toliko ljubazni da me pre slanja paketa nazovu i saopšte da jedno rumenilo nije tako intenzivne boje kao na slici:)
    Sve u svemu, online kupovinom kupujete mačku u džaku jer nikada ne znate u kakvom stanju će stići proizvod koji ste poručili.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam imala takvo iskustvo, a i sigurno bih reklamirala da se nesto polomilo. Odvojio si novac i to treba da ti stigne u fullu ili u suprotnom oni snose odgovornost. A znam da se Vina takodje jednom prilikom zalila i poslali su joj nove proizvode, sto mislim da je plus i da njihova duznost. hvala sto si podelila svoje utiske :)

      Delete
  2. Ovo je stvarno super, i mnogo preglednije nego u radnji!
    xx
    www.glitterxgoth.com

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews