LLUMS lak za nokte - Gentle tone

September 16, 2017



Koliko je teško naći savršenu nude nijansu laka, a u mom slučaju da ne ide previše na bež. Prilikom kupovine na Lilly online prodavnici ugledala sam sniženje, neke nijanse su bile po ceni od 160 dinara ( inače je njihova standardna cena 210 dinara), i naravno jednu od njih sam "ubacila" u korpu. 

Llums lakovi dolaze u staklenoj ambalazi sa 11ml proizvoda.
Četkica je mala ali ima duge dlake, meni ovo odgovara jer su mi one omiljene. Precizne su i uglavnom nikad proizvod ne završi na zanokticama.

Kada pričam konkretno o ovoj Gentle tone nijansi, opisala bih je kao smeđu sa dosta primesa narandžaste boje. Pigmentacija je srednja pa mi je bilo potrebno dva sloja istog, kako bi izgledao bez ijedne mane na mojim noktićima.


Ja sam lak nanosila uz bazu koju uvek koristim, pa mi u top slučaju na noktima stajao 10 dana. Moram da pohvalim dugotrajnost, kao i brzinu sušenja posle mazanja.
Uglavnom uvek mažem jedan sloj, pa sačekam nekoliko minuta kako bi se osušio ali sa ovim lakom dok završim drugu ruku, on je skoro u potpunosti suv. Ovo mi uštedi dosta vremena pa se u poslednje vreme zbog toga odlučujem baš za ovaj LLUMS lak.

Ovaj lak ima gel završnicu kao što je proizvođač naveo. Takođe mi se sviđa to što ovaj lak ne izgleda kao da ste naneli 5 slojeva kada se osuši. Lakovi sa ovim tipom završnice, znaju tako da izgledaju.
Koristila sam ga i u kombinaciji sa LLUMS sprejom za brzo sušenje laka, i u tom slučaju je suv u roku od 2-3 minuta. O ovom spreju ću vam pisati u nekom od narednih postova!


Kada sumiram utiske definitivno bih vam preporučila ove lakove, jedino bih u kolekciju dodala još nekoliko nijansi, koje su nosive za svakodnevne prilike.


Da li ste probale LLUMS lakove?


Ukoliko želite da pratite moje svakodnevne objave posetite moj instagram!

You Might Also Like

2 comments

  1. Imam ih nekoliko i rado ih koristim i uzivam u njima <3 Odlicna recenzija draga :)

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews