LLUMS paIeta senki Delicious Nudes

September 23, 2017


Kad sam videla ovu paleticu, želela sam je istog trenutka u svojoj kolekciji. Međutim, otišla sam sutradan u Lilly ali je još nije bilo na štandu. Naručila sam je zatim sa njihove online prodavnice o kojoj sam vam pisala OVDE.
Paletica je bila 616 dinara (ako se kupuje online), u radnjama je njena cena 650 dinara.



Ja sam uzela nude paletu, a pored nje mogu da se pronađu još 5 paletica, različitih nijansi.
Samo pakovanje je veoma klasično, što mi se dopada. Poklopac je providan, te se tako vide i senke. 
U pakovanju se nalazi pet senki, svaka ima 1,2g proizvoda.
Konkretno moja paleta je u takozvanim zemljanim tonovima.


Prilikom kupovine sam videla, da se ova paletica sastoji od mat nijansi, te im je takva i završnica.  Senke se truse kada ih uzimam sa četkicom. Međutim, ja svaki put iz navike otresem četkicu, pa tek onda nanosim senku na kapak. U tom slučaju neće padati i po ostatku lica.
Senke se lepo blendaju i nadograđuju bez problema.



Pigmentacija je u ovom slučaju vrlo diskutabilna.
Tri tamnije senke imaju srednju pigmentaciju, dok dve svetlije nijanse imaju nešto slabiju pigmentaciju. Pigmentacija može dodatno da se pojača nadogradnjom ili sa bazom. Pokušala sam i jednom i drugom metodom, moguće je postići indentičnu pigmentaciju i bez baze tj. samo nadogradnjom.
Pošto nemam masne kapke, senke mi se nisu pomerale i ulazile u pregib.

Najviše sam ih nosila 10h i nisu gubile na pigmentaciji tokom vremena, što me je pozitivno iznenadilo.
Takođe moram da napomenem, ove senke pod prstima deluju pomalo kremasto jer je veoma sitan prah u pitanju.

To ću vam predstaviti i na dva make up look-a :)
Jedan je za dnevnu varijantu, dok mi je drugi dosta smeliji, za predstojeću jesen.



Kada sumiram utiske, ova paletica mi se strašno dopada. Odlična je za dnevne i večernje varijante. Najlepše nijanse su mi hladna narandžasta i ciklama, jer ne posedujem nijednu sličnu senku.
Definitivno vam preporučujem ovu paletu, jer sa njom mogu da rade i početnici.

Da li ste probali ovu paleticu i kakvi su vaši utisci?


Zapratite me i na instagramu, gde svakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj!

You Might Also Like

2 comments

  1. Sviđa mi se šta se sve može raditi s ovom paletom, boje su divne! :D

    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews