Revolution Iconic lights & contour pro

November 18, 2017


Saznanje da će se na našem tržištu pojaviti Revolution brend, me je totalno oduševilo. Toliko su povoljni, a toliko dobrih proizvoda ima.
Želela sam da probam paletice senki, ali u poslednjem trenutku sam odustala, jer su panovi istih bili minijaturni. Na slikama koje su kružile internetom to je izgledalo potpuno drugačije.


Ja sam ovu paletu kupila u Ušću na Kivi standu.
Prvo moram da naglasim da su svi proizvodi 200 dinara skuplji, a potom da sam se razočarala u radnice koje uopšte nisu zaineresovane da pripomognu prilikom kupovine.
Nažalost htela sam da odustanem ali bila je subota uveče. Da je nisam kupila tad, morala bih da čekam 20 dana da se pojave na sajtu i tako dalje.
Meni je utisak prilikom kupovine veoma važan, te vam tako skrećem pažnju svojim iskustvom.


Ova paleta dolazi u krhkom plastičnom pakovanju, sa providnim poklopcem. 
Od prvog dana je čuvam, jer ukoliko bi se malo udarila, vrlo moguće da bi poklopac pukao.
Svakako ovo ne smatram kao manu. Meni je bitan proizvod!
Cena ove paletice je 1366 dinara u Alexandru, dok je u Kiviju 1566 dinara.


Vrlo sam iznenađena nijansama, koje mogu da se pronađu u ovom pakovanju. Tačnije, ova paleta sadrži 8 nijansi. Svaki pan ima 1,6g , dok težina svih panova iznosi 13g.
U njoj se nalaže dva hajlajtera, dva transparentna pudera, dve kontur nijanse i dva bronzera.


Mislim da bi paletica odgovara devojkama svetlog i srednjeg tena.
Proizvodi nisu preterano pigmentovani, pa sa njima mogu da rade i početnici.
Meni se paleta pokazala kao odlična. Neke nijanse sam baš zavolela, dok sa nekima i dalje nisam u "vezi" :D.
Proizvodi koji su mi se najviše dopali jeste beli hajlajter, beli transparentni puder, "hladna" kontur nijansa i najtamniji bronzer.
(te nijanse će biti prikazane na slici ispod)



Beli hajlajter je veoma pigmentovan, ima šimer a ne šljokice, te naglasi određene delove baš koliko ja volim. Sa druge strane, ne mogu da kažem da je drugi hajlajter loš, jer to stvarno nije. On je samo malo suptilniji, te je to njegova prednost za svakodnevno šminkanje.
Beli transparentni puder je savršen za predeo ispod očiju tj. setovanje korektora. Ja koristim u te svrhe jer me je "banana" transparentni puder potpuno razočarao. Probala sam da nanesem na sve moguće načine ali prosto ne želi da sarađuje. 
Ovaj puder se baš uvlači u linijice, dodatno ih naglasi, a pored toga naglasi i kapilare koji su meni vidljivi kod unutrašnjih uglova očiju. To mi se desilo par puta kada sam setovala lice i bila sam u fazonu "da li je ovo moguće?".
Kod nijansi za konture i kod bronzera, nemam stvarno nikakvih zamerki. Mislim da će većini odgovarati. Možete da kombinujete nekoliko nijansi, da se igrate kako god želite. One se lepo nadograđuju i ne ostavljaju fleke po licu.
Sve nijanse su mat u ovoj palet, naravno sem dva hajlajtera i jednog bronzera.
On ima sitan šimer ali stvarno nije intenzivan.

Dugotrajnost ovih proizvoda je odlična, pun intenzitet će imati oko 8h. Kasnije može da se desi da "blede", ali to nije toliko primetno.
Proizvodi se minimalno truse, sem ovog banana pudera.
I moram da napomenem sa ovim proizvodima lice neće izgledati "kejki".
To me je potpuno oduševilo pri prvom korišćenju, kao i svakom narednom.

Ovako to izgleda na licu.

Celokupni utisci su stvarno pozitivni. Ovu paleticu možete bukvalno svugde da ponesete jer imate 70% proizvoda koji vam trebaju za svakodnevni makeup. Naravno ukoliko praktikujete konturisanje.
Ja u poslednje vreme koristim samo puder, korektor, ovu paletu i maskaru. 
Finalni rezultat je meni savršen, jer lice izleda perfektno za svega pola sata, ako ne i manje.

Da li ste probale ovu paleticu i kakvi su vaši utisci?

Zapratite me i na Instagramu gde svakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj!






You Might Also Like

1 comments

  1. Imam dve paletice senki i jednu 3 u 1 za konturisanje, ali vec odavno smekam i ovu... :) Lepa recenzija, ubedila si me. :)

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews