Golden Rose četkice

December 08, 2017



Najpotrebnija "alatka" za svaki makeup jesu svakako četkice. Do sad sam imala priliku da probam razne, ali se uvek odlučim za sintetičku dlaku. Razlog je to što se brže suše.

Danas ću vam predstaviti tri četkice koje su od sintetičke dlake.
Imam dve ovalne i jedu kabuki četkicu.
Iste možete pronaći u Golden Beauty shopu i Lilly online prodavnici.


Ovalna mala četkica za lajner

Ova četkica je namenjena za lajner, ali je ja ne koristim u tu svrhu jer mi je dosta nepraktična. Koristi je kada želim da konturišem nos ili "očistim" predeo ispod obrve, sa korektorom. Takođe, može sa njom da se nanese i hajlajter ispod.
Nije najpotrebnija četkica, a njena cena je oko 700 dinara.



Ovalna četkica za hajlajter, korektor i konture

Četkica koja je bukvalno višenamenska. Može da se koristi za puder, korektor, hajlajter, konture, skoro za sve. Ovo je jedna od mojih omiljenih četkica koja je zamenila beauty blender. Samim tim što se on pere posle svake upotrebe, ova četkica je praktičnija. 
Ja je koristi za sve, sem za konture. Korektor ispod očiju savršeno izblenda i on ima veću pokrivnu moć, jer ona ne upija previše proizvoda. Koristila sam je i za tečni hajlajter i ostala sam bez reči koliko dobro izgleda. Puder nisam nanosila sa istom ali ukoliko imate manje lice sigurno će vam dobro poslužiti.
Mislim da stvarno treba uložiti u jednu ovako praktičnu četkicu. 
Njena cena je oko 800 dinara.



Kabuki četkica za konture

Prvo što ću vam reći jeste da je ona mala, pa tako stane i u neseser. A uz nju se dobija i plastični poklopac koji je zaštita za dlaku. Ovo mi se dopada jer su tako četkice "bezbednije".
Dlake kod ove četkice su veoma guste kao i kod prethodne.
One su sa jedne strane karaće, dok su sa druge malo duže.
Ova četkica je napravljena da savršeno "leže" na crtu lica, gde se nanosi kontur nijansa. Ona lepo nanese proizvod, ali ja lično ne volim "oštrije" konture, pa zato posle izblendam sa još jednom četkicom. Ukoliko koristite neki proizvod koji nije previše pigmentovan, sigurno će vam izledati prirodnije.
Njena cena je oko 1100 dinara.





I za kraj, moram da kažem, one se peru vrlo jednostavno. 
Brzo se suše iako su dlake guste.
Nisu "puštale" boju, a isto tako nijena dlaka nije otpala.


Zadovoljna sam četkicama, ali moj favorit je druga četkica koja je višenamenska.
Imate moju toplu preporuku ukoliko vam fali jedna ovakva. ;)


Slični postovi:
GR silikionski sunđer
GR korektori
GR prajmer za senke


Zapratite me i na instagramu gde svakodnevno objavljujem zanimljivi sadržaj!
@ssforevermakeup1




*pr proizvod

You Might Also Like

2 comments

  1. Odlican post Silvi! Super fotke. Ove cetkice su u inostranstvu brzo postale hit i trend, dosle su i kod nas mada nemam osecaj da se kod nas digla velika prasina oko njih, da se tako izrazim. Nisam ih probala, mada mislim da su odlicne za konture :D
    https://50nijansiroze.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da se nije digla prasina jer nema previse brendova koji su uvezli ove cetkice kod nas. Mislim da je ok probati jednu ili dve cetkice ali vise od toga ber meni ne bi bilo od koristi :D

      Delete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews