Sijaj i TI poput zvezde uz Golden Rose proizvode

February 11, 2018


Pravi sjaj?! Da li on uopšte postoji?

Ooo da! 
Danas vam pišem upravo o novim proizvodima koji će da istaknu vašu prirodnu lepotu. 
Sigurno ste upoznate sa činjenicom da su hajlajteri veoma popularni, pa tako je i GR lansirao par proizvoda ovog tipa.
Cela "sjajna" kolekcija se naziva METALS.
A možete da pronađete: tečne hajlajtere, tečne senke, praškaste mono senke, olovke za usne i oči, lakove i paletu.

Imala sam priliku da probam par proizvoda ali dva proizvoda iz ove kolekcije sam morala da izdvojim, to su tečni hajlajter i tečna senka.
Pored ova dva proizvoda sam probala i posvetljivač za lice.


Liquid glow illuminator - podloga u boji i posvetljivač

Ovaj proizvod mi se toliko dopao da ga koristim svakodnevno.
Koristim ga na sledeći način, mešam ga sa puderom ili ga stavljam na jagodice i vrh nosa.
Proizvođač kaže da bi u kombinaciji sa puderom trebao da bude posvetljivač, što je delimično tačno jer ukoliko stavite veću količinu on će to i odraditi. Biće više šimera tokom nanošenja na lice. Ukoliko ovo volite, imate moju preporuku.
Kada se pomeša manja količina iluminatora/posvetljivača sa puderom, dobija se blaga sjajna završnica.
Moram da napomenem ova podloga neće promeniti teksturu pudera ukoliko stavite jednu pumpicu istog i dodate 3 puta manje podloge. Ja ovo radim odokativno. :)
Uglavnom podlogu mešam sa puderom koji ima sjajnu završnicu jer tako izgleda mnogo bolje.


Odlično mi se pokazao i kada ga nanosim na vrhove jagodica.
Ne "podiže" puder, praškaste proizvode i slično. Lepo se blenda.

Manu ovog prajmera ćete primetiti jedino ako imate dlake na licu (nausnice), jer se šimer "lepi" za iste. Ukoliko ih depilirate, ni ovo neće biti mana!

Moje tople preporuke za ovaj proizvod svim devojkama koje vole sjaj i hajlajtere generalno!
Cena ovog prajmera/posvetljivača je oko 900 dinara i možete da ga kupite u Golden Beauty Shop-u.




Ovako izgleda na licu.


Metals liquid glow highlighter

Probala sam par tečnih hajlajtera ali su se oni uglavnom nalazili u tubici, nikad u pakovanju za karmine/korektore.
Meni se pakovanje sviđa jer postoji sunđerasti aplikator koji će da olakša nanošenje, samim tim ćete da budete precizniji.
Ovaj hajlajter možete da kupite u čak četiri nijanse, dva su sa rozim šimerom, a druga dva sa žutim.



Ovaj hajlajter koristim za detalje, kao što je vrh jagidica, nos, predeo ispod i iznad obrve.
Ja imam nijansu 03 warm gold koja je malo tamnija od mog tena, verujte mi na reč, kad se izblenda ni ne primeti se razlika. Da budem preciznija, ovaj proizvod ne ostavlja boju, nego šimer.
Prezadovoljna sam!
Sa njim se vrlo lako i brzo radi, nisu neophodne četkice.

Cena ovog tečnog hajlajtera je 430 dinara.



Ovako  izgleda na licu


Metals liquid eyeshadow

Ova senka nam dolazi u identičnom pakovanju kao i hajlajter. Razlikuju se jedino u poklopcu.
Dobija se 4,5ml proizvoda i aplikator je isti.

Postoji devet nijansi ovih senki i sigurna sam da bi svaka pronašla barem jednu za sebe.
Čak vam predlažem da kupite neku univerzalnu nijansu, koju biste mogle da kombinujete uz razne lookove.
Ja posedujem upravo jednu univerzalnu zlatnu nijansu u broju 102 rosewood.



Tekstura ove senke je vrlo kremasta ali se brzo suši
Ukoliko je blendam, moram brzo da radim.
Međutim, ja je najčešće nosim preko celog kapka i samo blago iskonturiše oko.
Ova kombinacija je idealna za posao/fakultet.

Pigmentacija ovog proizvoda se prilagođava vašim potrebama. Kada ovo kažem, može da bude i slabija i jača pigmentacija. Ukoliko stavim malu količinu proizvoda na kapak i odmah izblendam, senka će imati samo blagi odsjaj ali ako želim nešto glamuroznije, može i to da mi pruži.
Pokušala sam da je nanesem kao eyeliner, što možete da vidite i na slikama. Pigmentacija je neverovatna! Naravno na nekim mestima sam morala da dodajem još proizvoda, kako bih dobila savršenu liniju, isti slučaj je i sa eyelinerom.

Moju preporuku imate ukoliko volite da eksperimentišete i probate nešto novo!

Cena ove senke je takođe 430 dinara.



Makeup lookovi



Svi svočevi


Ovo je bila malo drugačija recenzija ali verujete mi da sam samo na ovaj način mogla da predstavim ova tri proizvoda. Koliko su slični, toliko su i različiti. 
Prete da postanu ozbiljni favoriti!

Gde možete da kupite GR proizvode?!

Golden Beauty Shop Aviv Park Pancevo 
Golden Beauty Shop Aviv Park Zvezdara 
Golden Beauty Shop BIG Fashion Beograd 
Golden Beauty Shop Aviv Park Zrenjanin

Ako želite da probate neke od ovih proizvoda, posetite moju FB stranicu i IG gde je postavljena nagradna igra.






You Might Also Like

2 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews