Avon ulje za lice

March 11, 2018


Dodatna hidratacija kože lica će vam uvek biti potrebna, kao i meni. 
Nekad se desi da preskočimo kremu (dnevnu/noćnu) i to se odmah odrazi. Verujte mi na reč, nekad se lice zasiti od previše "mackanja". 
S obzirom na to da lice nekad ne namažem uveče, odlučila sam da probam nešto novo, što će moju kožu dubinski hidrirati.


Dugo sam "merkala" ovo Avonovo ulje, koje nam dolazi u staklenoj bočici od 30ml. Ovaj proizvod ima pipetu koja omogućava lakše doziranje.
Meni se bočica i pipeta dopadaju, posebno pipeta jer je stvarno vrlo praktična.
Njegova cena je oko 750 dinara u katalogu. 
Retki su slučajevi kad je na sniženju, za novu godinu sam kupila ulje i micelarnu vodu po ceni koju sam navela gore. 
 Nisam se nadala ali Avon zna i da obraduje!


Sastav:



Ovo ulje ne koristim svaki dan, nego svaki drugi-treći. Samim tim mi je bilo i potrebno nešto više vremena za testiranje ovog proizvoda.

Praktično doziranje u kapima na lice je nešto neverovatno. Tačno znate koju ste količinu naneli i retko kad možete da preterate. 
Ja sam uglavnom nanosila 3-4 kapi. Odnosno stavim na obraze po jednu kap i jednu kap na čelo. Meni je to bilo sasvim dovoljno. Ulje sam uvek nanosila kao noćnu negu, kako bi mi hidrirao u potpunosti lice.
Moram da napomenem, ovo ulje je vrlo lagano, slobodno mogu da kažem kao suvo ulje i brzo se upija.

Moja koža nije odreagovala na ovaj proizvod ali ako se pretera, sigurno može doći do zasićenja i pojave bubuljica.

Ono što ovo ulje pruža mojoj koži jeste hidratacija, sjaj i mekoća. Ne zapušava pore, tako da moja koža diše i kad ga imam na licu.


Ovom ulju sam našla još jednu primenu, a to je za usne. Jednu kap stavim na njih pre spavanja i one ujutru izgledaju božanstveno. Nema traga suvih usana, ne trebaju vam pilinzi, maske i tako dalje. 
Mislim da će ovo ulje da mi uštedi novac za maske koje sam kupovala.


Ulje se sporo troši jer ja koristim svega par kapi, pa sam tako potrošila 1/4 proizvoda za neka tri meseca. To vam govori koliko će ono trajati. Ove zime nisam imala problem sa suvom kožom baš zbog ovog ulja koje mi je dodatno pomoglo pri dubinskoj hidrataciji.


Svakom bih preporučila ovo ulje, pa čak i devojkama sa problematičnom kožom jer znam koliko neki proizvodi umeju da isuše kožu, dok se "borite" sa aknama.



Ako želite, zapratite me na instagramu gde svakodnevno objavljujem zanimljiv sadržaj!
@ssforevermakeup1

You Might Also Like

2 comments

  1. Hmmm... Kad bude sledeci put na akciji probacu ga, bas sam bila skepticna sto se tice bubuljica, ali si me ubedila... :) Obrazi su mi bas dehidrirani, nadam se da ce mi pomoci... :)

    ReplyDelete
  2. Bas bas zelim da ga probam😍😍

    ReplyDelete

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews