Ingrid mat karmin 102

March 05, 2018


Koji karmin danas da stavim? Uff, baš sam neodlučna.
Ovo je rečenica koja opisuje svaki moj dan. Imam baš puno karmina i teško se odlučim koji ću da nosim. U poslednje vreme je to jedan od noviteta u mojoj kolekciji, a radi se o Ingrid mat karminu.




Ingrid karmini nam dolaze u ombre pakovanju, gore crn, a dole u boji karmina.
Samo pakovanje mi izgleda neobično, što daje dodatan plus prilikom kupovine.
U ovoj kolekciji se nalazi čak osam nijansi. Ja sam izabrala 102 nijansu, koja je nude roze boje. 
Cena ovih karmina je 395 dinara i možete ih kupiti na sajtu kozmetikaiparfemi.rs




Ovaj karmin ima mali, koso sečeni aplikator koji mi omogući precizno nanošenje tj. precrtavanje usana, pa mi olovka za usne nije potrebna.
Što se tiče ove nijanse, ja je nanosim u jednom ili u dva sloja. U jednom sloju ga nanosim kad želim slabiju pigmentaciju, dok za nešto intenzivniju boju treba dva sloja.
Ova činjenica nam govori da je pigmentacija karmina srednja ali meni to ne predstavlja problem.

Karmin se nanosi ravnomerno, brzo se suši i mat je, kao što proizvođač kaže.
Ne mogu da kažem da neće istaći suve delove i linijice jer su moje usne baš suve i to je vidljivo. Pogotovo ukoliko je napolju hladno.


Prva slika je nastala pored prozora i zato karmin izgleda malo "drečavije", dok druga nije.

Dugotrajnost ovog karmina je i do 4-5 sati ukoliko ne jedete i ne pijete.
Najviše mi se dopada to što se lepo skida i ukoliko želite same da ga skinete, nije vam potrebna micelarna voda, dvofazno sredstvo ili nešto slično. Nije sličan po teksturi drugim karminima, koje sam do sad probala.

Ova nijansa je idealna za dnevne varijante, jer će blago da istakne vaše usne od ostatka lica. Zato mi je toliko draga, iako više volim smeđe tonove i ovaj pink mi je prelep.


Sve nijanse možete da pogledate OVDE, kao i da ih poručite.

Posetite sajt  kozmetikaiparfemi.rs i pogledajte njihovu ponudu!


Još neki proizvodi:




*pr proizvod



You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews