Moje iskustvo sa Oculus optikom (Zemun)

March 16, 2018


Prošlo je godinu dana od prvog pregleda u ovom optičkom centru. Ostala sam vam dužna ovaj post jer me je par devojaka pitalo vezano za ovu temu. 
Danas ću vam ispričati sve, kako je došlo uopšte do toga da moram na pregled i tako dalje.



Kao dete sam nosila naočare za čitanje, to je bilo od prvog do četvrtog razreda. Kad sam skinula naočare imala sam problem sa "očnim mišićima", tj. bile su mi potrebne vežbe od par meseci, kako mi se oči ne bi razdvajale odnosno "bežale". Ovo vam objašnjavam po sećanju, bilo je to pre 12 godina.
Međutim od tad nisam imala problem sve do prošle godine. Konstantno gledanje televizora, čitanje malih slova i slično je u mom slučaju "presudilo". Tad sam primetila da napolju slabo vidim na daljinu i da na nekih 200 metara ne mogu da razjasnim slova i crte lica.
Odlučila sam se da zakažem pregled i to je to.

Moj vam je savet, bolje odmah da se ode na kontrolu jer može samo još gore da vam bude. Posle nekog vremena može da se pojavi i migrena što svakako može da remeti vas svakodnevni ritam.

Kada sam zakazivala pregled, bili su vrlo ljubazni. Uputila sam ih u svoju situaciju i pitala da li će oftamolog morati da mi širi zenice ili ne. Oni su rekli da će se to videti na licu mesta, tj. da će doktor proceniti.
Pregled sam imala zakazan u subotu ujutru.

Kada sam otišla na pregled tamo je već bio oftalmolog i bila sam spremna!
Moj doktor je bio Borislav Mihailović, stariji, veoma prijatan godpodin.
Odredio mi je dioptriju preko kompjutera, pregledao još na nekom aparatu i onda sam čitala slova sa naočarima. Tako smo vrlo brzo došli do dioptrije koju moram da nosim i pregled je bio završen.
Pregled je trajao nekih 20 minuta i zenice nisu morale da mi se šire.

Dioptrija koju sam dobila je -1,25 i -0,5.



A sad sledi najteži deo ovog pregleda, koje naočare da odaberem.
U Zemunu tj. u Oculus optikama ima raznih okvira ali su više bazirani na one skuplje, tj. poznatije brendove. Ja apsolutno nemam problem sa tim da naočare moraju biti neka poznata marka, važnije mi je da su one funkcionalne.

Najviše mi se svideo CCDK model, koji mi je ubedljivo najlepše stajao, a bio je povoljan.
Njih možete da vidite OVDE.



Kad sam izabrala okvir, pitali su me koja stakla želim, gde ja nisam imala pojma. Uputili su me u to koja su bolja i zašto. 
Odlučila sam se za ta "naprednija" koja smanjuju zračenje ekrana, svetla i tako dalje. 
Ne razumem se ali ovo vam prenosim koliko sam upućena.
Njihova cena je bila 6000.

Posle godinu dana mogu da kažem da sam prezadovoljna ovim centrom, uslugom i kvalitetom.


Što se tiče čišćenja naočara ja koristim Dm maramice koje su mi se pokaze najbolje!


To bi bilo sve što se tiče mog iskustva sa Oculus optikom. Njih možete pronaći na više lokacija u Beogradu ali isto tako Novom Sadu, Leskovcu, Kragujevcu i Nišu.


Pregled je BESPLATAN ako uzimate kod njih naočare!


You Might Also Like

0 comments

ČITAOCI

SBD

BBZ

Golden Rose

Burra

Olival

K&P

Blogfeednews